Підготуйся до зими зараз

Galaxy weekend
Модель | Знижка | Подарунок |
---|---|---|
A307/32 | 1000грн. | Sweet.TV (3 місяці контенту безкоштовно), +1 рік гарантії безкоштовно, безкоштовна доставка |
A307/64 |
1000грн. | Sweet.TV (3 місяці контенту безкоштовно), +1 рік гарантії безкоштовно, безкоштовна доставка |
Спеціальна пропозиція для Samsung members від Sweet.tv: 3 місяця безкоштовної підписки.
-
3 місяці користування найкращим контентом від SWEET.TV
-
180 каналів ТБ + 6 500 фільмів, мультфільмів, серіалів у Full HD.
-
На Вас чекає краще від Discovery, National Geographic, NatGeo, Animal Planet, TV1000 та багато ін.!
-
93 канала у HD якості та 6 у якості 4К.
Для активації пропозиції від Sweet.TV необхідно:
1. Зареєстуватися в Samsung Members. В розділі пропозиції знайти Sweet.tv і отримати купон з промокодом.
2. Завантажити купон із промокодом.
3. Завантажити додаток Sweet.tv натиснувши «Перегляд відомостей» або за посиланням: https://play.google.com/store/apps/details?id=tv.sweet.player
4. Скопіювати промокод натиснувши «Копіювати у буфер»
5. Відкрити додаток Sweet.tv та активувати промокод із купона в особистому кабінеті.
Пропозиції Samsung Members діють на постійній основі в межах території України, але в будь-якому випадку протягом строків, встановлених постачальником товару чи послуги самостійно. Інформація про умови пропозиції – на відповідної сторінці у додатку Samsung Members.
Samsung Members – сервіс представлений Samsung Electronics Co., Ltd. (129, Самсунг-ро, Йеонгтонг-гу, Сувон-сі, Гйеонггі-до, 16677, Республіка Коре). Sweet.tv – послуги доступу до контенту надає ТОВ «ОТТ УКРАЇНА», за місцезнаходженням (03124, Україна, м. Київ, бульв. В. Гавела, 6, корп. 17). Використання сервісу потребує доступу до мережі Інтернет. Тарифікація доступу згідно тарифів обраного Вами провайдера. У разі виникнення запитань щодо надання послуги просимо звертатись до служби підтримки клієнтів Sweet.tv за телефоном: 2121
1.Додаткова гарантія надана Товариством з обмеженою відповідальністю «Самсунг Електронікс Україна Компані» (далі «Компанія») в період акції, надає Споживачеві право на подовження гарантійного терміну на Виріб на умовах, вказаних в гарантійному талоні, на 1 календарний рік (далі «Додатковий період гарантії»), усунення недоліків виробів Samsung в Авторизованих Сервісних Центрах (далі «АСЦ») протягом строку дії Додаткового періоду гарантії на умовах, еквівалентних гарантійному талону, без справляння Додаткової плати за ремонт та замінені запасні частини (далі «Сервісне обслуговування»).
2. Додатковий період гарантії дійсний за умови його реєстрації впродовж 14 (чотирнадцяти) днів з моменту придбання, а також при пред’явленні документу про купівлю виробу (касовий чек/товарна накладна) при зверненні до АСЦ Samsung.
3. Строк дії Додаткового періоду гарантії відраховується з дня закінчення основного гарантійного терміну, встановленого Виробником на Виріб, та діє впродовж 1 календарного року.
4. Дія Додаткового періоду гарантії поширюється на виріб, який експлуатується відповідно до інструкції користувача, виданої виробником, та не може бути використаний для іншого виробу.
5. Заміна у виробі несправних частин (деталей, вузлів) в період Сервісного обслуговування не веде до встановлення нового гарантійного строку на виріб або нового строку Сервісного обслуговування чи його продовження на весь виріб або на замінені частини. Гарантійний строк на відремонтований виріб або на замінену його частину триває до закінчення строку дії Додаткового періоду гарантії.
6. У випадку виявлення недоліків у виробі (в т.ч. прихованих недоліків, за виключенням ознак механічних пошкоджень) власник виробу гарантії звертається за усуненням таких недоліків до АСЦ в Україні, що має авторизацію на усунення таких недоліків.
7. При прийомі виробу АСЦ оформлює квитанцію на Сервісне обслуговування, а інформація про кожне звернення до АСЦ заноситься до електронної бази обліку ремонтів. Така інформація може включати в себе модель, серійний номер, дату виробництва виробу, дату звернення та інші дані. Квитанція підтверджує факт отримання виробу АСЦ, та є підставою для повернення виробу після надання Сервісного обслуговування.
8. Здійснюючи активацію Додаткового періоду гарантії Ви підтверджуєте, що ознайомились с повними умовами викладеними на сайті.
Активувати Додатковий період гарантії можна за телефоном гарячої лінії 0-800-502-000* або надіславши листа на електронну адресу sms.seu@samsung.com.
Дані, що необхідні для реєстрації:
модель товару |
серійний номер або IMEI |
дата придбання |
ПІБ
|
|
---|---|---|---|---|
1. | A30s | 352099001761481 | 07.04.2020 | Іванов Іван Іванович |
У цій категорії поки що порожньо
Ви можете повернутись до Головної сторінки, або скористуватися пошуком на сайті.