Ознайомтесь з відповідями на поширені запитання:
- Готівковий розрахунок (для всіх видів доставки)
- Оплата карткою Visa I MasterCard (на даний момент, оплата карткою можлива тільки на магазинах Технікс та при отриманні замовлення на відділеннях Нової пошти)
- Якщо ви вибрали самовивіз замовлення з нашого магазину, то товар можно забрать в тот же день, при условии, что товар есть в наличии на выбранном магазине. В противном случае, срок доставки товара на магазин уточняет менеджер.
- Для доставок заказов по адресу или на отделения Новой почты сроки определяются регламентом работы компании перевозчика.
- Самовивіз. Ви можете змінити день отримання замовлення на точці самовивезення (з магазину). повідомивши номер замовлення менеджеру в чаті на сайті або за телефоном гарячої лінії.
Важливо! Замовлення без оплати резервуються на 1 добу, якщо товар вже прибув на магазин. Для сплачених замовлень дата видачі може бути змінена на будь-яку зручну вам.
- При надсиланні замовлення Новою поштою дату отримання визнає компанія перевізник. Якщо ви не забрали посилку в зазначений перевізником період, то за її зберігання може бути нарахована пеня, яку перевізник визнає в оплату посилки при її видачі.
- Самовивіз із наших магазинів, якщо такий є у вашому місті (безкоштовна доставка)
- Доставка на відділення Нової пошти (послуга платна*)
- Доставка на вашу адресу кур'єром Нової пошти (послуга платна*)
* - Крім спеціальних пропозицій, акцій та персональних знижок на доставку, де вартість доставки описана в умовах даних пропозицій.
У разі доставки перевізником Нова Пошта, забрати посилку може лише контактна особа, зазначена у транспортній декларації перевізника з паспортом.
Для здійснення гарантійного обслуговування (діагностика та ремонт) необхідні:
- правильно та без помарок та виправлень заповнений гарантійний талон, в якому мають бути вказані модель та серійний номер виробу, дата продажу та друк магазину;
- документ, що підтверджує покупку (товарна накладна);
- повна комплектація товару.
Звертаємо також вашу увагу на те, що при отриманні та оплаті замовлення покупець у присутності кур'єра зобов'язаний перевірити комплектацію та зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів тощо) та повноту комплектації. Після від'їзду кур'єра або після того, як ви забрали посилку на відділенні перевізника (перевіривши її на місці), претензії щодо цих питань не приймаються.
Гарантійне обслуговування не здійснюється, якщо:
- загублений або не заповнений гарантійний талон
- виріб має сліди механічного пошкодження або розтину
- порушено заводські пломби
- були порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання
- проводився ремонт особами/організаціями, які не є авторизованим сервісним центром виробника.
- використовувалися неоригінальні комплектуючі
Детальний опис умов надання гарантії ви можете знайти у документації до придбаного товару та/або на сайті відповідного виробника.
Звертаємо вашу увагу, що сервісні центри не несуть відповідальності за залишені в пристроях сім карти і карти пам'яті, захисні стекал, плівки, адаптери, коннекотри та інші аксесуари не є невід'ємною частиною пристрою.
Перед відправкою товару до сервісного центру, перевірте ваш пристрій. Не повинно бути встановлених користувацьких додатків, пристрій повинен бути розблокований (зі знятими акаунтами, захистами паролями, відключеним захистом відбитка пальця та іншими обмеженнями), щоб не ускладнювати роботу співробітників сервсиного центру в обслуговуванні вашого пристрою.
- Обмінювати на аналогічний без перерахунку вартості
- Обміняти на будь-яку іншу з відповідним перерахунком вартості
- Повернути та отримати сплачені за нього кошти
Як оцінити збереження товарного вигляду: При хорошому освітленні, без застосування спеціальних засобів, на товарі не повинно бути видимих слідів користування у вигляді дрібних подряпин, потертостей, а тим більше сколів, вм'ятин чи тріщин. Для пбутової техніки не має бути слідів використання (нагріву, кіп'ятіння, слідів їжі, тощо)
Важливо! Для технічно-складних товарів, як побутова електроніка всіх типів, кінцеву оцінку товару, виробляє уповноважений Сервісний центр виробника. А зовнішній вигляд аксесуарів - співробітник сервісного центру інтернет-магазину.